8 Şubat 2016 Pazartesi


Merhabalar:)
Bu gün sizlere saç bakım rutinimden  bahsedeceğim. Öncelikle saç tipimden bahsedeyim,acayip cansız,ince telli saçlara sahibim.Normalde saçlarımı omuz hizasında kullanıyorum ama son zamanlarda kullandığım ürünler sayesinde saçlarım çok hızlı uzadı, nemini de kaybetmeyince bende bir süre daha uzun kullanmaya karar verdim ve kendime bir rutin oluşturdum.İlk olarak saçlarımı gün aşırı yıkıyorum.2. gün benim için bir ızdırap olsada bu durumu saçımın doğal dengesini bozmamak için alışkanlık haline getirdim. Adım adım gidelim o zaman:)




1 adım: YVES ROCHER ONARICI BAKIM YAĞI
Bu ürünü her banyo öncesi saçlarıma sürüyorum 10 dk. sonra falanda banyomu yapıyorum.Öncelikle çok hoş bir kokusu var ve bence çok hafif bir yağ saçımdan asla bir ağırlık yapmıyor,saçtan çok kolay arınıyor. Paraben,sülfat içermiyor çok temiz içerikli. Ayrıca saçlarımdaki matlık ve kuruluk sorununa çok iyi geldi.Bu üründen çok memnunum.

2 adım: JOHN FIEDA YOĞUN HACİM VEREN ŞAMPUANI
Tabi ki ikinci adım olarak saçlarımı güzelce şampuanlıyorum. Su aralar John Friedanın volume serisinin şampuanını kullanıyorum. Bu 2. tüpüm ;bu şampuan zaten beğenilen bir şampuan çokta yorumlayacak bir şey yok, şampuanla ilgi tek söyleyeceğim bence saç kremiyle tam sonuç alınıyor.1. tüpte saç kremini almamıştım ve gerçekten tam verim alamadım ama 2 tüpü kremiyle kullandım çok memnun kaldım saçlarıma gerçekten volum verdi ve arındırma performansı da bence güzel.

3. adım: JOHN FIEDA YOĞUN HACİM VEREN SAÇ KREMİ 
Saçlarımı yıkadıktan hemen sonra saç uçlarıma uyguluyorum saç uçlarımı toplayıp banyo bitiminde duruluyorum bir bakıma maskemsi bir durum oluyor:) önceleri asla saç kremi kullanmazdım saçlarımı yağlandırdığını düşünürdüm.Ancak saçlarımdaki kuruluk,saç uçlarımın lastik gibi uzaması beni çok rahatsız etti ve saç kremi kullanmaya karar verdim ve doğru kullanımda saç kremi olmazsa olmaz bir şey bence saçlarımda koparak dökülme sorunu ortadan kalktı.

4. adım: TRESAN SAÇ TONİĞİ
Bu üründen uzun uzun bahsettiğim bir yazı yayınlayacağım yakında çünkü o kadar seviyorum ki bu ürünü. Saçlarımı acayip uzattı,kafa derimi ferahlattı.Banyo sonrası saçlarımı taramadan saç diplerime bolca sıkıyorum ve ellerimle masaj yapıyorum o ferahlığı tarif edemem.

5.adım: LOREAL MUCİZEVİ BAKIM YAĞI 
Tonikleme işleminden sonra saç uçlarıma uyguladığım bir ürün. Saçlarımı taramamı çok kolaylaştırıyor.Ve saçlarıma gerçekten bir parlaklık kazandırdı ve saçlarıma asla bir ağırlık yapmadı,bazende saçlarımı düzleştirdikten sonra uçlarına söyle bir sürüyorum bence verdiği parlaklık muazzam.

Tüm bu adımları her banyo öncesi ve sonrası uyguluyorum. Birde son olarak haftada bir kez bekletmeli bakım uyguluyorum bunu 6. adım olarak değerlendirebiliriz.

6. adım: HC HAIR CARE COMPLEX
Bu saç bakım yağını haftada bir kez tüm saçıma uyguluyorum. Bazı geceler bu yağ ile uyuyorum,bazen 2-3 saat bekletip yıkıyorum. Vaatleri saç dökülmesini önlemek,saçı uzatmak,saça yoğun bakım uygulamak saç dökülmesine herhangi bir bakım yağının iyi geleceğini açıkçası düşünmüyorum,saç uzaması hakkında da kesin bir kanaatim yok çünkü kullandığım saç toniği bunu fazlasıyla gerçekleştirdi. Bu yağ ile ilgili fark ettiğim en güzel yanı benim saç derimde çok aşırı dökülme ve kaşıntı vardı saçlarımı yıkasam da acayip kaşınıyordu ve ben bu durumdan çok rahatsızdım saç diplerimde yanmalar mevcuttu bu ürün tüm bunları tamamen geçirdi ve ben saçıma bakım yaptığını hissediyorum.

Umarım yazımı beğenirsiniz ve faydalı bir yazı olmuştur :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder