16 Mart 2016 Çarşamba

  BİTENLER #1

Merhabalar, bu hafta ülkemiz için çok zor başlayan bir haftaydı. Pazar günü her birimizin yüreğine ateş düştü. Güzel ülkem gene kan ağladı. Söylenecek çok şey var ama kelimeler boğazlarda düğümleniyor koca bir sessizlik sarıyor bedenleri aslında her birimizin içinde çığlıklar kopuyor. Daha ne kadar sürecek daha kaç eve ateş düşecek diye soruyor insan.. Ama tek yürek olmaktan başka çare yok terör Türk,Kürt,Alevi,Suni tanımıyor.Bu gün birlik günüdür.. Hepimizin başı sağ olsun :(

Bu keyifsiz girişten sonra gelelim blog yazımıza blog yazmak aklıma düştüğünden beri biten ürünlerimi biriktiriyorum baktım ürünler baya bir birikmiş bende bu ürünlerden sizlere bahsetmek istedim,umarım fikir sahibi olmanıza yardımcı olabilirim.. Keyifli okumalar..

ilk olarak bitirdiğim şampuan ve saç kremlerinden bahsedeyim ..
İlk bitirdiklerim saç bakım rutinimde de bahsettiğim John Frirdanın volum şampuanı ve saç kremi bu şampuandan 2 tüp bitirdim ve gerçekten çok memnun kaldım tekrar tekrar alınacak bir ürün.Saç kreminden ise 1 tüp kullandım performans açısından 2 üründen de memnun kaldım.
 Gelelim diğer bitirdiğim saç kremi ve şampuana Yves rocherın jojoba yağlı serisi bu iki üründen birer tane bitirdim köpürme performansı gayet güzel,saçların temizlendiğini hissediyorsun. Özellikle saç kremine bayıldım. Saç uçlarımı yumuşacık yaptı.

 Diğer ürünler duş jelleri,yağları ve birde peeling.
Yves rocher nin lavantalı duş jelinin hem kokusu çok yoğun hemde çok kalıcı kıyafetlerinize bile siniyor kokusu kalıcı ve keskin duş jelleri seviyorsanız öneririm. Bir diğer Yves rocher ürünü duş yağı.. Yağ formundan çok köpüren yağlı sabunlu değişik bir ürün, kokusu şahane. Bir alışverişte hediye vermişlerdi ve ben çok sevdim duş sonrası nemlendirici uyguluyorsanız bence performansını artırıyor benim gibi kuru ciltlilere öneririm. Son Yves rocher ürünüm peelingli duş jeli, peeling benim işim ve meyveli özellikle frambuaz,çilekli kokuları çok seviyorum. Bu ürün de çok bayılmasam da sevdim ama The Body Shopun bu formülasyonda çilekli peelingli duş jeli bence performans açısından bir tık daha iyi.Gelelim Palmolive deniz tuzlu duş jeline ben bu duş jelini çok sevdim hem kokusu ferah hem belli belirsiz deniz tuzları peeling etkisi yapıyor bence süper bir ürün tekrar tekrar alırım.Son olarak The body shop yılbaşı indiriminden aldığım bir adet 60 ml lik çilekli duş jeli bu bir setten çıktı diğeri de argan serisinden sanırım 50 mllik bir vücut peelingi her ikisini de çok sevdim hatta çilekli dus jelinin büyük boyun alacağım,peelingde yapı olarak en sevdiğim yapılı peeling böyle deniz kumu kıvamında oldukça arındırıcı ben iki ürünü de çok sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder