29 Mart 2016 Salı


  ÜRÜN İNCELEMESİ-   The Balm In theBalm of Your Hand

         Merhabalar,bu yeni haftada yaklaşık iki aydır hiç elimden düşürmediğim bir paletten bahsetmek istiyorum:) 

       The Balm'ın In theBalm of Your Hand paleti sanırım ülkemize 2016' nın başlarında geldi bende yılbaşı indiriminde edinmiştim. Benim için çok mantıklı bir palet oldu the balm markasının denemek istediğim tüm ürünleri neredeyse içindeydi böylelikle hepsini deneme imkanı bulmuş olacaktım.
    
Palet iki kısımdan oluşuyor bir kısmında allıklar,farlar ve aydınlatıcı diğer bölmede ise rujlar var. Rujların ayrı bir bölmede olması bence çok hijyenik olmuş. The Balm allıklarını sevmeyen yoktur herhalde bende methini çok duymuştum ve edinmek istiyorum ama hangisini alayım kararsızdım ve bu palette 3 renk var ve hepsi en gözde olanları oldukça da fazla uzun süre kullanılabilir.3 allıkta birbirinden güzel çok pigmentliler hot mama daha şeftalimsi,parlak yansımaları olan bir renk,instain ise daha mat yapılı,toz pembe bir renk,cabanaboy ise gül kurusu ve hot mama gibi ışıltılı gerçekten çok güzel allıklar renkleri muazzam ve bence kendilerine has renkleri var ama fırçaya alırken dikkat edilmeli çok fazla renk veriyorlar,palyaço gibi olmak kimse istemez.Allıkların yanında bir bronzer var, Bahama Mama da allıklar gibi çok söz edilen bir bronzer bende çok merak ediyordum.Mat bir yapısı var ışıltı  içermiyor kontür işlemi için ideal ancak ben beyaz tenliyim ve pembe alt tonluyum bana oldukça soğuk kaldı iyi karıştırmazsam çamur efekti veriyor ama doğru kullanımda oldukça başarılı elim gitmiyor değil:) Aslında bu palette ki farlardan denemek istediğim bir renk yoktu,The balm malum acayip pigmentli farlar yapıyor ancak biraz tozutuyor ama kontrollü kullanıldığında sorun değil bence. Bu paletteki açık kahve rengi bordomsu kahveyi çok kullanıyorum. Şöyle ki genel rutin haline getirdiğim bir makyajım var sexy rengini  o makyajda sürekli kullanıyorum denebilir. Ve gelelim asıl paleti alma sebebine  Mary-lou :) bu aydınlatıcısı olmayanı dövecekler artık sanırsam bende artık bir alayım demişken tanıştım bu paletle deneme için ideal bir miktarda 2 aydır kesintisiz her makyajda uygulamama rağmen sadece birazcık ortası oyuldu uzun sürede yeter bana ama bitince mutlaka alacağım bir ürün  yüzüme kattığı ışıltıyı çok seviyorum:)


Ve gelelim paletin anlatacağım son kısmına bu kısmı pek kullanmıyorum. Ama arada caramel rengini şöyle bir dokun duruyorum dudaklarıma mia moore benim için çok iddialı bir renk kullanabileceğimi sanmıyorum belki yazın :)
Caramel hem dudaklar hem yanaklar için açıkçası hiç yanaklarıma uygulamadım uygulayacağımı da sanmıyorum .Yani benim için paletin bu kısmı atıl bir alan oldu denilebilir ama paletin diğer tarafı o kadar doyurucu ki bu hiç sorun değil :)

Kısacası bu palet benim için zamansız favori,makyaj masasının demir başı, bunu alın ve bir daha allıkmış,bronzermış.aydınlatıcıymış unutun çok pratik bir ürün,,, İyi günler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder