9 Mart 2016 Çarşamba

ŞUBAT 2016 FAVORİLERİM

Merhabalar bugün sizlere Şubat ayı favorilerimden bahsedeceğim.Aslında bu aralar çok favorim var ama ürünlerden güzelce bahsetmek için biraz eledim:) Hadi başlayalım ...

1. Salvatore Ferragamo Sıgnorina EDR

Çok naif bir koku. Ben genelde insanı yormayan tatlı,çiçeksi kokuları severim.Bu koku tam bana göre yaseminin zarafeti,pannacotanın tatlımsı kokusu çok güzel bir ikili olmuş. Kalıcılığı oldukça iyi,ayrıca ambalajı da kendi gibi çok zarif :) Bu ay istisnasız hep kendilerini kullandım benim gibi parfüm sıkmayı unutan insanı bile kendine müptela etti:) Bu parfümü iki kelimeyle anlatmam gerekse zarif ve stil sahibi bir parfüm derdim .

2. Tangle Teezer Salon Elite
Bir tarağa bu kadar para verilir mi bilmiyorum,tartışılır :) Benim gibi meraklıysanız yada saçınızı taramakta çok dertliyseniz neden olmasın.Bu tarağı edinmeden önce çok gel-git yaşadım ama şimdi diyorum ki iyi ki almışım. Saçlarım çok gür işin içinden çıkılmaz saçlar değil. Aksine çok inceler o yüzden de bir teli bile benim için çok kıymetli tangle tezeer saçımı söyle bir sürüyorum yağ gibi akıyor kopma vs. gibi şeyler asla olmuyor hatta saçlarımı taradıktan sonra tarakta çok az saç oluyor.Tasarımı,işlemi bence bu parayı hakkediyor.Elimden aldığımdan beri düşürmüyorum tam bir favoridir kendisi :)

3.Yves Rocher Yatıştırıcı ve Nemlendirici Krem
Öncelikle Yves Rocher benim hayatımın markası:) peelingleri,şampuanları,duş jelleri,parfümleri sayamadığım her ürün grubunu ayıla bayıla kullanıyorum.Fiyat ve performans açısından çok başarılılılar ürünlerini tercih etmemin bir diğer sebebi de alkol,para ben gibi kimyasallar içermemesi ürünlerin çok temiz içerikli olması. Gelelim favorimiz olan nemlendiriciye tanışmamız oldukça tesadüfü kullandığım nemlendiricim  bitmişti almaya gitmek için vakit yoktu bende idareten bir nemlendirici almak istedim aşırı hassas bir cildim var o sıralarda da bir kil maskesi tahriş etmişti satış görevlisi bu kremi önerdi bende bir deneyim dedim. Ve bayıldım krem cildimi gerçekten yatıştırdı ve yumuşacık yaptı pamuk gibi .. Ayrıca kokulu,esanslı kremleri hiç sevmem,doğal gelmez  bu kremin temiz içeriği o kadar belli ki insanı hiç rahatsız etmiyor. Bitince kesinlikle tekrar alınacak bir ürün... 
                            
                                      4.MAC Nıce'n Spıce Dudak kalemi
Dudakları daha dolgun ve belirgin yaptığını düşündüğüm için dudak kalemlerini daha çok seviyorum Benim gibi kahve tonlarını ve dudak kalemini seviyorsanız bu ürüne bayılacaksınız. Ayrıca Mac Velvet tedyle de çok uyumlu oluyorlar..Günlük makyajımın demirbaşı oldu diyebilirim.

                                  5. Real Techniques Flat Contour 301

Real techniques bu koleksiyonunun fırçalarının tasarımı bence çok şık :) Ama ben bu fırçayı tamamen ihtiyaçtan aldım iyi ki de almışım fırça yumuşacık,kılları sık ve tok kontür için biçilmiş kaftan bence.Ben bu fırçayı Kozmela İnternet sitesinden aldım hem ürünler piyasaya göre çok uygun ve ürünler ertesi gün elinizde fırça almak gibi planınız varsa bir ziyaret edin derim .

                                          6. Ekilips Aydınlatıcı Fırçası
Ekilipsin fırçaları ürün performans bakımından bence çok başarılı. Gratisde indirim dönemlerinde çok komik rakamlara edine bilirsiniz.Özellikle makyaja yeni başlayanlar için bence iyi bir seçenek. Bu aydınlatıcı fırçasıyla kavuşmamız biraz zor oldu. İlk başta ben çok gerekli mi bilemedim almadım almaya karar verdiğimde kendileri tükenmişti derken gratisin son indiriminde 5 TL gibi komik bir rakama edindim kendisini ve o günden beri elimden düşmüyor bence aydınlatıcı uygulamayı seviyorsanız bu ürüne bir şans verin :)

                                      7. Sarah JIO -Yeşil Deniz Kabuğu

Sarah Jıo nun tüm kitaplarını okudum sanırım bu sekizinci veya yedinci kitabı sabırsızlıkla beklediğin bir kitaptı ve bence beklediğime değdi. Sarah'ın kitapları iki günde bitiveriyor insanı yormayan ve merak uyandıran kitaplar :) Eğer benim gibi çalışan ve evli biriyseniz biraz kafa dağıtmak için muazzam kitaplar Sarah'ın tüm kitaplarına bakmanızı şiddetle tavsiye ederim :)


 Umarım ürünler hakkında azda olsa bir fikir sahibi yapabilmişimdir:) Görüşmek üzere...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder