5 Kasım 2016 Cumartesi



 Merhabalar Kızlar ;
Biliyorum çok düzenli blog yazamıyorum ama inanın yetişemiyorum cumartesi de dahil çalıştığım için iş yerinde de yazma imkanı bulamadığımdan burası  biraz aksıyor instagramdan paylaşımlarım ile aktif olmaya gayret etsem de aklım hep burda ... Vakit bulmuşken bir şeyler karalayayım dedim..

Bitenleri biriktirmeden aylık paylaşma kararı aldım geçenlerde böylece deneyimlerimi sıcağı sıcağına paylaşmak daha sağlıklı olurmuş gibi geldi. Bunlarsa Ekim ayında biten ürünlerim ürünler fazla olunca bloga yazmak daha işlevsel olacak bence.
1. Nivea Creme Care Duş Jeli 
 Kremsi, yoğun ve güzel kokan bir duş jeli.Gerçekten nemlendiren bir ürün genelde kış ayları  tercih ediyorum eğer kremsi duş jellerini seviyorsanız bunu da seveceğinize eminim .
         2. Yves Rocher Duş Jelleri (Limonlu ve Vanilyalı )
Limonlu olan bence tam yazı çağrıştıran bir ürün banyoda enerji doluyorsunuz.Ferah bir banyo arayışındaysanız bu ürün tamda sizin için . Vanilyalı olan ise tam kışı çağrıştıran bir duş jeli bir kurabiye olmak isteyenlere tavsiyemdir. Genel olarak bu duş jellerinden bahsetmem gerekirse köpürme performansı,koku performansı ve kalıcığı zaten olması gerektiği gibi. Denemediyseniz bu doğal içerikli markaya bence şans verin.
3.Nivea Temizleme Köpüğü
Ben genel olarak temizleme ürünlerinde daha yoğun,daha partiküllü çitileme misali ürünleri seviyorum bu ürünse daha nazik ve hafif bir temizleyici ama biz anlaştık çünkü ben sabah rutinimde cildimi çok yormayan ürünler kullanmaktan yanayım. O nedenle bu nazik temizleyici benim sabah rutinime cuk oturdu ve temizleme performansı da oldukça iyi bir şans verilebilir.
4. Garnier Çift Bazlı Göz Temizleme Suyu
Bence göz makyajı temizlemesinde hem uygun fiyatlı olup hem başarılı olan ürünlerden.Gözleri yakmıyor,temizleme performansı başarılı,göz kenarlarında yağ kesecikleri oluşturmuyor bunlar zaten bir göz temizleyicisinin yapması gerekenler gelelim diğerlerinden ayıran özelliğe kirpikleri uzatıyor,baya baya yapıyor kendisinden kaç şise bitirdim bilmiyorum ama mutlaka koşun alın bu ürünü hatta alın,aldırın .
5.Yves Rocher Şeftalili Peeling
Bu peeling için o kadar çok şey söyledi ki. Ayılını bayılanı var nefret edeni var falanda filan ben bu kadar uç duygular hissetmiyorum kendisine.. Evet partikülleri biraz mikro tanecik olayını aşıp makro tanecik olmuş o konuda sizlerle hemfikirim lakin duşta yumuşamış cilde nazikçe uygulandığın dada bence iş görüyor indirim zamanları şans verilebilir.
 6. Yves Rocher Ayak Peelingi
Ben bu peelingten başkasını tanımam tek sevmedim yanı bir lokmacık olması Allah aşkına benim o koca ayaklarıma şuncağız napsın işini en iyi yapanlardan bittikçe alırım hatta  çifter çifter alırım.
7. Loreal Lumi Aydınlatıcı Etkili Makyaj Bazı
Ah bittiğine en çok üzüldüklerim den yüzümü ne de güzel ışıldatıyor,hele bb kremlere falan karıştırınca tadından yenmiyor benim en beğendiğim tartışmasız. Elimdekiler biter bitmez gene alınacak.
8. Argan Yağı 
Bunu herhangi bir kozmetikçi den aldım haftalık hafif bakımımda mutlaka argan yağı kullanıyorum ve çok memnunum herhangi bir markanın kini bakım rutininize ekleyin derim.
9.Organix Şampuan ve Saç Kremi 
Uzun zamandır kullanıyorum bu ikiliyi üzerinde ful dolgunluğu görünce kaptım.Gerçekten de vaadini gerçekleştirdi kendisi,saçlarım bunu kullandığımdan beri daha dolgun eğer sizinde benim gibi saçlarınız incee,cılızsa bir şans verin.
10.Organix E vitaminli şampuan
Duş rutinimde mor olanla birlikte kullanıyorum saçlarım dolgun olurken de dökülmesin beslensin diye,bu ikili benim saçımda iyi iş çıkardı kullanmaya devam.
11. Watsons Kırmızı Burun Bandı
Burun bandı benim için vazgeçilmez her birini denedim her markayı gördü bu burun. Benim gönlümün efendisi tabi ki  Bim'in ki. Ama buda bence iyi,ortanın üstünde hatta bir şans verilebilir.

Zaman ayırdığınız için teşekkürler.İyi günler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder