2 Aralık 2016 Cuma

BİTENLER  KASIM 

 


                                                             


    1. PALMOLIVE DUŞ JELİ ; (SO FIRM & FEEL GOOD)
Palmolıve duş jelleri en sevdiklerimden. Köpürme performansı,bıraktığı temizlik hissi gayet başarılı.. Bu iki ürün yeni serisinden bir alana bir bedava şeklinde bir kampanyayla gratisten almıştım. So fırm daha soft bir koku, içinde mikro tanecikler mevcut bir nevi peeling etkili duş jeli denilebilir. Feel good ise tam bir meyvemsi,çiçek karışımı fresh bir koku.. Bu kokuya bayıldım beni oldukça cezbetti banyodan çıkıldığında bile tüm banyoyu sarıyor ve şahane :) 

 2.TRESAN ISIRGAN OTLU ŞAMPUAN
Bu şampuan benim demirbaşlarımdan saçlarımın zayıfladığı zamanlarda,fazla döküldüğünde elim direk bu şampuana gidiyor. Öncelikle içeriği bir çok şampuana göre temiz,doğala daha yakın. Adı gibi gerçekten saçlarınızı güçlendirme döneminde çok işe yarıyor. Ekstradan dönem dönem kafa derimde muhtemelen kuruluktan oluşan kaşıntı ve dökülmelere çok iyi geliyor.

3.GLAM GLOW SUPERMUD
Glam glow maskeleri son zamanların adından en çok söz ettiren maskelerin başında. Gerek fiyatıyla,gerek etkileriyle olumlu,olumsuz bir çok eleştiriye maruz kalmış bir ürün . Bende bu ürünü almadan önce öyle çok araştırdım ki,bir çok blogu taradım resmen. Ama sonunda merakıma yenilip aldım ama hiçte pişman değilim iyi ki de alımışım.Aşağıdaki linkte ayrıntılı fikirlerimi bulabilirsiniz.

https://caglayadair.blogspot.com.tr/2016/09/siyah-nokta-temizligi-kzceler-bugun.html

4.CLİNİQUE (ALL ABOUT EYES GÖZ KREMİ)
Bu ürün 5 ml'lik bir testerde ama bana uzun süre yetti. Öncelikle clinique markasının tester açısından oldukça bonkör olduğun düşünüyorum. En yakın zamanda orijinal boyunu alacağım özellikle gündüz bakımında,makyaj öncesi göz altlarına oldukça güzel nem veren bir krem gündüz bakımında artık aradığım krem buldum tavsiyemdir.

5.BİODERMA HYDRABİO TONİK

Çok hafif, cildi yormayacak temizleme işleminizi nazikçe tamamlayacak bir tonik. Bioderma ürünleri beni çok memnun eden içeriklerine güvendiğim ürünler bu nedenle gözüm kapalı kullandım. Yüzümü sakinleştirdi hiç bir iritasyona sebep olmadı. Ama bu ürünün işlevini saf bir gül suyundan  da alabilirsiniz.

6.2 WAY MAKYAJ DÜZELTME PAMUĞU

Bu ürünü watsonstan almıştım. Gerçekten çok işimi gördü çünkü maskara, eyeliner yaparken mutlaka bulaştırangillerdenim bu ürünü ilk watsonsa gittiğimde tekrar alacağım.

    
7.RİVAL DE LOOP GÖZ BANTI

Bu maskeleri hiç sevmedim göze yapışan kısımları acayip yapışkanlı,sert göz atlarımı acıttı sulandırdı..Bir daha asla almayacağım ancak kişinin ürünle ilgili beklentilerine cilt tipine göre değişebilecek yorumlar olduğu için siz çok memnun kalabilirsiniz.

8.BİM BURUN BANTI

Bu burun bandı son günlerde oldukça popüler. Fiyatı,performansı dillerde bence de tüm övgüleri hakkediyor. Burnumu en güzel arındıran bant kendisi.. 

9.ANEW ANINDA GÜZ. BAKIM KREMİ 

Bu ürünün halihazırda yeni paketini açtım bile. Çok güzel bir makyaj bazı,bene fit poref. muadil bir ürün bence. Cilde flu efekti veriyor,gözenek görünümünü azaltıyor .. Kampanya dönemlerinde oldukça uygun bir fiyata geliyor şans verin derim.

10.BEAUTYBLENDER SİYAH SÜNGER
Gene son zamanların popüler ürünleri süngerler. Bence tüm süngerler arasında en iyisi beautyblender kuruyken bile yumuşacık.. Markanın  en güzeli bu siyah olan arkadaş ben size diyim uzun zamandır benimle artık parçalandı,eskidi zor olsada ayrılık vakti geldi.

11.PARMEX ASETON 

Aseton alırken elime ne gelirse alıyorum.Bu ürünüde bir alışverişte atmışım sepete güzel bir aseton alınabilir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder