4 Aralık 2016 Pazar

 AVON ARALIK KATALOG ALIŞVERİŞİ  

                 
                  Merhabalar,nasılsınız bakalım :) Yeni bir haftanın ilk günü umarım güzelliklerle dolu bir hafta geçirirsiniz. Bu seferki yazım yaptığım alışveriş üzerine olacak, Bakalım neler aldım,niye aldım, ne kadara aldım ?:)


1. Geyikli Gömlek Pijama

Bu senenin malum modası gömlek elbiseler,gecelikler bende bu modaya uymasam olmazdı.Ürünle ilgili endişelerim vardı açıkçası ama beklentilerimin çok çok üzerinde bir ürünle karşılaştım.Bir kere çok rahat ve salaş bir kesimi var,kumaşı pamuklu ve yumuşacık üzerindeki geyik baskısı çok tatlı bir ayrıntı olmuş. Evinde de kendini şımartmak isteyenler için güzel bir alternatif .

Katalog fiyatı 55 TL...




2. Care El Kremi

Bu ürün üçlü set halinde satılıyor,pembe, karton tatlı bir kutuda geliyor. Biz iş yerindeki arkadaşlarımla paylaştık.50 ml'lik boyutuyla tam çantaya atmalık bir ürün. Avon'nun el kremleri gerek yapısı gerek kokusuyla ve nemlendirme performansı ile gayet başarılı ürünler.

Katalog fiyatı ;(3'lü set) 12 TL








3. Rose Gold Fırça Seti 

Bu ürün ne kadar kullanışlı tartışılır.Beni işlevinden çok görüntüsü cezbetti. Görür görmez ben bunu fotoğraflarımda sık sık kullanırım dedim :) Hatta ben bunları kullanmaya kıyamam ki. Gene de ürün kullanım içinde işlevsel olabilir. Büyük olan fırçayla çok güzel highliter uygulaması yapılır.Göz fırçalarıda gayet başarılı fırçalar eyeliner için ve göz makyajında detay için uygunlar. Minnak bir kutuda derli toplu olmasından ötürüde çantaya at çık şeklinde aynı zamanda..

Katalog Fiyatı ; 17,5 TL




4.Yaka İğnesi 

Bu ürün oldukça ilginç bir ürün hemencecik dikkatimi çekti.
Bu sene malum yasla başımı hadi degajeme doğru bluzlar pek bir popüler,ben de ne yazık ki onları yaldır yaldır giyemiyorum çengelli iğnelerle amansız mücadeleden yoruldum bu ürünleri görünce hem şık, hem pratik olur dedim .Ayrıca şallarıda tutturarak afilli modeller yapılır bence.
Demem o ki arana kan bulundu kızlar ..

Katalog Fiyatı : 10 TL







5. 3'lü Fırça Kampanyası 

Tamamen üçünün fiyatının 20 TL olmasına vuruldum.Çünkü avonun bu yeni seri fırçaları bence gayet başarılı.Kaş fırçasını halihazırda kullanmaktayım ve maskara fırçası formunda kaş taraklarını bulmakta zorlanıyorum yedeklemek istedim. Hiç elimde kirpik kıvırıcı yoktu ve sadece meraktan ekledim kullanılabilirliği açısından şüpheliyim. Allık fırçasını da kampanyayı tamamlamak için attım sepete :)



   2016 'nın son kataloğu bence değerlendirmeye alınası,hoş kampanyalar içeriyor. Önermesi benden göz atması sizden..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder