20 Eylül 2016 Salı


Siyah Nokta Temizliği

Kızçeler bugün biraz siyah noktalarla nasıl baş ettiğimden bahsedeyim. Aslında siyah noktanın kesin bir çözümü yok hep elinizin üzerlerinde olması lazım. Genetik olarak siyah noktaya meyilli bir cildiniz yoksa şanslılardansınız :) ilk olarak makyajınızı mutlaka silmelisiniz,cildinizin mümkün olduğunca temiz olduğundan emin olmalısınız ve iyi beslenmek,bol su içmek bence güzel bir cilt için anahtar adımlar.Şimdi gelelim siyah noktalar için yaptığım ekstra şeylere. 

Şunu belirteyim her akşam ve her sabah makyaj yapsam da yapmasam da cildi mi mutlaka temizliyorum.Sonra günde en az 2 lt suyumu içmeye özen gösteriyorum.Bunun üzerine diğer uygulamaları da yapınca gerçekten siyah nokta problemi yaşamıyorum.

İlk olarak haftada bir kez mutlaka maske uyguluyorum. Yaklaşık 6 aydır Glam Glow supermud kullanmaktayım. Maskeyi sadece burun bölgeme bazen yanaklarımın iç kısmına çok nadir olarakta alın ve çene bölgeme uyguluyorum. Genel olarak burun bölgemde siyah noktalar mevcut olduğu için yoğunluğu oraya veriyorum. Maske yaklaşık 12 dk da kuruyor kuruduğunda tüm gözenekler ortaya çıkıyor işe o görüntü çok garip.. İlk kullanımda bu kadar övülen ürün bu muymuş dedim ama düzenli kullanımda bence parasını fazlasıyla hakkediyor.Benim cilt bakımında favorilerimden
Bölgesel uygulandığında uzun süre kullanılacak bir ürün. Ayrıca aktif sivilcenin üzerine uygulandığında anında söndürüyor. Sephoradan 198 TL ye almıştım.




Eğer bir maskeye bu kadar ücret vermek istemiyorsanız size minik bir alternatif..
Gözenek temizleyici maske diye satılmakta,3-5 dk arası bekletiliyor glom glow gibi kurumuyor ama ufak bir yanma yapıyor.İki defa kullanma fırsatım oldu ancak gözenekleri temizlediği hissiyatını bana verdi fiyatınında 23 tl olduğunu düşünürsek bence bir şans vermeye değer.



Diğer bir uygulamam ise burun bandı . Bu ne kadar sağlıklı bir seçenek bilmiyorum ama ben haftada bir kez mutlaka uyguluyorum.Her türlü burun bandını denemiş bulunmaktayım.Hepsiyle ilgili fikirlerim ise nivea performans olarak güzel ama bunlara göre çok pahalı. Diadermineyi hiç beğenmedim.Bim zaten efsane, watsons bence güzel ama hakkında olumsuz yorumlarda duydum  ben severek kullanıyorum.Son olarakta Sephoranınkini denedim hem bir tanecik bant hemde çok pahalı hemde bence performansını da hiç iyi değil. Siyah nokta temizliğinde bu aşama benim için en çok siyah noktadan arındığım aşama özellikle duş sonrası yüzüm yumuşamışken yaptığımda maksimum verim alıyorum. Görüşmek üzere.... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder