1 Eylül 2016 Perşembe

FAVORİ BEŞ KAPATICI'M 

Merhaba canlar uzun bir aradan sonra yazmanın vakti çoktan gelmişti.
Malum hayat koşuşturması,planların dışında gelişmeler derken insan bazen en sevdiği
şeylere dahi vakit ayıramıyor neyse ki artık vakit yaratıyorum kendime ve isteklerime insan kendine iyi gelen şeyleri,insanları,şehirleri hiç bırakmamalı…
Gelelim asıl konuya,acaba ne yazsam diye düşünürken sabah birden neden en sevdiğim kapatıcılarımı  paylaşmıyorum  ki dedim :)Kapatıcılarımın(concealer,correter,camouflage palet) çekmecesini karıştırıp en  sevdiklerimi çıkardım sizin için hadi başlayalım o zaman...

 1. Note Mineral Concealer (202)
     Bu koleksiyonuma katılan son parça. Birçok youtuber,blogger da olumlu yorumları görüp aldığım bir ürün.İyi ki de almışım mükemmel bir ürün fiyatına göre hele oldukça iyi. Çok ince bir yapısı olduğunu söyleyemem ama çok homojen yayılıyor.Göz altlarını asla kurutmuyor,eğer dönemsel morluklarınız varsa kesinlikle tek başına yeterli hem concealer hem aydınlatıcı. Paraben içermiyor içeriği gayet temiz.Tüm yaz göz atlarımı kapattım,aydınlatmak istediğim yerleri aydınlattım sadece ten ürünü olarak bunu kullandım bittikçe alırım,sizde koşun alın derim.Tek sevmediğim yanı ürün birden çok gelebiliyor dikkatli sıkmak gerekiyor aman canım o kadar da kusur olsun :)
2.MUFE Ultra Hd Concealer (R20)
Bu ürünle tanışmam da tesadüf oldu normalde ben Sephoraya Nars radiant kapatıcıyı almaya gitmiştim benim rengim kalmayınca satış temsilcisi bunu önerdi benimde yapısı çok hoşuma gitti kaptım hemen. Ama ilk aldığımda o kadar az ürün var gibi görünüyor ki hemencecik biter diye  korktum ama hala bitmedi  çünkü minnacık bir parçası bile her şeyi kapatıyor.Çok incecik bir yapısı var,bu incelik bu kapatıcılık valla şaheser:) Tabi side buda aydınlık etkisi veriyor ufaktan, parlamak bizim ata sporumuz  :)
  3.YSL Touche Eclat Radiant Touch(2)
            Bu ürünle 3 sene önce düğün makyajım için ürünleri ararken tanıştım o kadar sevdim ki                     o zaman yaladım yuttum resmen.Zaten tam olarak bir kapatıcı değil ama correcter uyguladıktan sonra aydınlatmak istediğiniz yerlerde harikalar yaratıyor.Bu benim ikinci ürünüm çok nadir makyaj malzemesi bitiririm düşünün ne kadar sevdiğimi bence uygulaması da çok pratik ürün asla israf olmuyor seveni de çok sevmeyenide çok  ama ben seven taraftayım bence fiyatını sonuna kadar hakkeden bir ürün .
4. Nars Radiant Creamy Concealer (Vanilya)
Bu ürünü o kadar istiyordum ki bir türlü rengimi bulamıyordum ki en son Mayıs ayında Taksim Sephorada buldum. Buda bittikçe alacaklarımdan ben Note ile yapısını,bitişini çok benzetiyorum.
Hem aydınlatıyor hem kapatıyor bana tek başına yetiyor kapatcılığını tartışmaya dahi lüzum görmüyorum.Fiyatını kesinlikle hakkediyor .
5. Flormar Camouflage Palette
Bu içlerinde en işlevsel olanı sanırım :) Bu tip bir ürünü MUFE de görüyordum merak ediyordum
ancak öyle bariz göz altı sorunlarım olmadığı için o kadar da para vermek istemiyordum. Flormar
çıkarır çıkarmaz koştum aldım.İyi ki de almışım. Uykusuzluk,stres,beslenme gibi nedenler dönemsel morluklarım oluyor onlar için somon rengi hayat kurtarıcı.Sonra paletteki kapatıcı rengi çok ideal yapısı da oldukça iyi sabitlemeye bile gerek kalmıyor.Yine sivilce ve kızarıklıklarınızın yoğun olduğu zamanlar yeşil renk çok işinizi görüyor.Ben beyaz ve mor rengi hiç kullanmadım ama şu üç renk için bile alınmaya değer bu fiyata bence böyle birşeye ihtiyacınız varsa kaçırmayın.
Benden bu kadar hanımlar umarım işinize yarar yazdıklarım, öptüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder