22 Eylül 2016 Perşembe

SHISEIDO IBUKI PURİFYİNG CLEANSER


            
Kızlar selam.. Bu gün yaklaşık iki aydır kullandığım temizliyiciden bahsetmek istiyorum. Shiseido markası cilt bakımında sıklıkla tercih ettiğim ve beklentilerimi her daim karşılayan bir marka.Bu temizleyiciyi de uzun zamandır merak ediyordum. Fiyat açısında biraz pahalı ancak performansı ile bunu hakkettiğini düşünüyorum.

Serinin genel özelliklerinden bahsetmek gerekirse ibuki serisi bizi şekil hafızalı hücre teknolojisiyle tanıştırıyor.Bu teknoloji cilde yenilenmiş canlılık katıyor,nemlenme ve koruma sağlıyor.Cilde enerji katarken çevresel faktörlere karşı direnci artırıyor.Zaten bu serinin amacı da cilt yüzeyini düzeltmek ve cildin direncini artırmak.Yani ibuki serisinin kısaca temeli nem,nem ve nem...


Gelelim ürün ile ilgili izlenimlerime.İçinde partiküller olan kıvamlı bir yapısı var. Çok minik bir parça alınsa bile tüm yüze yetiyor ve anında köpürüyor. Bu güne kadar bana en temizlemiş hissi veren ürün oldu.Ve  kullandıktan sonra cilde gergin rahatsız edici bir his asla vermiyor.Gerçekten vadedildiği gibi ciltte nemli bir doku bırakıyor.Ben akşam rutinimde kullanıyorum ve bittikçe alacağım bir ürün. Eğer makyaj öncesi yüzünüzü bu ürünle yıkarsanız makyaja pürüzsüz bir zemin oluşturmakta bilginize :) ( Fiyatı : 185 TL )

Zaman ayırdığınız için teşekkürler görüşmek üzere ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder