16 Mart 2016 Çarşamba

BİTENLER #2 

Ürünler biraz fazla olunca iki bölümde yayınlamak istedim. Devamı...

Makyaj temizleme sularından bahsedecek olursak.
2 tanesi çift bazlı göz makyajı temizlemek için bir tanesi de temizleme suyu şeklinde tüm yüz için.İlk olarak çift bazlı göz makyajı temizleyicisi olan Cliniqueten bahsetmek istiyorum bu makyaj temizleyicisi benim favorim asla gözümü yakmadı temizleme performansı süper bu ürün benim favori ürünüm bile olabilir hassas gözleriniz varsa kesinlikle deneyin. Diğer bir çift bazlı göz makyajı temizleme suyu ise Yves rocherin purbleut temizleme suyu gene bunu bir yves rocher alışverişimde hediye vermişlerdi. Sevenide sevmeyenide çok fazla. Ben bu ürüne karşı nötrüm bana tek eksisi gözümü çok yaktı ama denildiği gibi göz çevremde yağ butonları oluşturmadı o yüzden bitene kadar kullandım ama cliniqueden sonra beni tatmin edemedi o yüzden gidip kendim özellikle almam. Son olarakta Loreal'in kusursuz makyaj temizleme suyu, ben bu ürünü makyaj temizlemek için değil sabahları serum ve nemlendiricimi sürmeden tonik gibi cildimi hazırlamak için kullandım. Ve çok memnun kaldım cildimi hiç yormadı,canlandırdı ve nemlendiriciye hazırladı tekrar alırım.
Bu ürünler gerçekten zamansız favorilerim olabilir. Bittikçe aldığım hali hazırda kullandığım ürünler. İlk olarak Yves rocher vücut peelingi bu peelingten kaç tüp bitirdim bilmiyorum. Kalın yapılı,sert bir peeling,sadece bacak bölgesine uyguluyorum hanımlar batıklara birebir.. Bu peeling bittikçe aldığım yaklaşım bir senedir daima kullandığım ve gönül rahatlığı ile önerdiğim bir ürün.
Bir diğer zamansız favorim gene kaç tüp bitirdim bilmediğim bitmeden aldığım Yves rocher ayak peelingi,beni ayaklarımla ilgili ciddi sorunlarım var topukları sert,ayak tırnakları çok sık kırılır üstünde enteresan bir tabaka olur.Her banyoda tırnaklarıma fırça yardımıyla bu peelingi uyguluyorum.birde topuklarıma masaj yaparak uyguluyorum. Ve tırnaklarım artık kırılmıyor,tırnaklarımın hem rengi açıldı hemde tabakalı yer kaybolmak üzere çok memnunum bence piyasadaki en güzel ayak peelingi..
Diğer üründe The Body shop meşhur argan yağlı body butterlarından  sevdim ama tabi ki favorim çilekli olan..

Gelelim diğer bitenlere ilk olarak Clinique 3 adımlı bakım kitinden yüz temizleme jeli bu benim ikinci tüpüm benim cildimi tahriş etmedi,herhangi bir hassasiyet oluşturmadı çok muazzam bir köpürme performansı yok benim için orta düzey fayda sağlayan bir ürün oldu. Gene aynı setini içindem olan tonik bence şimdiye kadar kullandığım en güzel tonik 2 şişe bitirdim şuanda Khiel's salatalık özlü hassas ciltler için olan toniğini kullanıyorum ama biter bitmez bu tonikten tekrar alacağım şiddetle tavsiye ederim.Son üründe Loreal skin perfection serisinin serumu ben bu ürünü sabahları Loreal makyaj temizleme suyunu uyguladıktan sonra uyguluyorum. Çok hafif yapılı cildimi asla yormayan ve bence cildime ışıltı kazandıran bir ürün hemde cildi nemlendiriciye çok güzel hazırlıyor benim 2. şişem ve hali hazırda 3.ünün yarısındayım ben bu seriden çok memnun kaldım fiyat performans açısından süperler bence ayrıca makyaj altına da mükemmel bir baz oluyor.


Sadece diş fırçalayarak ağzımızdaki bakterilerden ne yazık ki kurtulamıyoruz. bu yüzden ağız çalkalama suları artık vazgeçilmez oldu.Ben en çok lısterıne markasının ağız çalkalama sularını beğeniyorum aralarında da en sevdiğim advancedWhite..
Tresanın bu toniği için methiyeler dizsem azdır saçlarımı o kadar uzattı ki anlatamam saç derimi iyileştirdi koşun alın bence :)
Nivea dusta vücut kremini konuşmaya gerek var mı bilmiyorum üşengeçler için birebir bir ürün bence.

Son olarak maskeler ve burun bantlarından söz edecek olursak, burun bantı kullanmak ne kadar sağlıklı inanın bilmiyorum ama ben kullanmayı seviyorum diadermininkini ve essencekini pek sevmedim açıkçası nivea kadar performansları iyi değil bence eğer almayı düşünüyorsanız niveayı tavsiye ederim.
Maskelere gelince clinique maskelerini beğendim ama çok bariz etkiler görmedim. Ve Sephora kağıt maskeleri bu maskeleri çok seviyorum her çeşidini kullandım ama en sevdiğim hem göz için hem cilt için  bu beyaz olan hafta mutlaka bir gün kağıt maske yapıyorum ve cildimi gerçekten canlandırıyor.

  Benden bu kadar,umarım sizede faydalı olmuştur görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder